Sadelhjälp

_Peplis_

Trådstartare
(igen) finns det någon duktig på sadlar här som skulle kunna hjälpa mig? Jag vill se om min sadel passar (vilket jag tror) har fotografier från alla vinklar och vrår...finns det någon här som skulle kunna hjälpa mig med det? eller känner ni till någon bra "sadelutprovare" i Örebro??
 
Hmm.. jag har nyss blitt dipl. sadelinprovare... jag kan ju ta en titt på bilderna, men det är ju svårt när man inte kan se hästen i rörelse... Och inte kan man känna efter heller... Men skicka så kan jag kolla lite :crazy:
 
Jag kan hjälpa dig att se på bilderna, jag är inte utbildad men har ett stort intresse av saldar och har provat ut en hel del sadlar till mig och mina vänner där en sadelmakare kommit ut och kollat och dom jag tyckt varit bäst har sadelmakaren samtyckt.

Om du vill ha ut en opartisk sadelutprovare i örebro så kan du ringa till Marie Olgemar hon jobbar för tillfället på Grodden i Lindesberg hon bor utanför Fellingsbro men hon brukar åka runt lite överallt.

/Marianne
 

Liknande trådar

Utrustning Har ju lånat en sadel som Legat bra på min häst men ska lämna igen den imorgon då ägaren plötsligt kommit på att hon behöver den på...
Svar
5
· Visningar
657
Senast: Sorgsen
·
Utrustning Fast i träsket med att hitta sadel till vår nyinköpta häst. Han har svängd och kort rygg och hög manke. Sadlarna som följde med honom...
Svar
3
· Visningar
728
Senast: Fiorano
·
Utrustning Jag har i dagsläget en Lippo Marcello 17,5" hopp-/allroundsadel som passades ut av erfaren sadelutprovare för två år sedan och som har...
Svar
0
· Visningar
394
Senast: __sofia__
·
Utrustning Hjälp.. Jag försöker hitta en billigare hoppsadel som passar en hög manke, bred rygg (ca 110 grader) och breda tornutskott. Då det är en...
Svar
7
· Visningar
678
Senast: Karoliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp