Sadelhjälp önskas!!!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare __Sweety__
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 27
  • Visningar Visningar 1 811
Sv: Sadelhjälp önskas!!!

Nä, helt rak har han inte. Har provat kieffer och den var för rak. Hade en äldre FB, kommer inte ihåg hur den låg mer än att den tog i manken. Var dock ett tag sen jag hade den.

Ska jag prova både dressyr och hopp på de märkena (förutom stubben)?

Men ursäkta mig för att jag inte formulerade mig rätt då.... :mad:

Ja, prova både dressyr och hopp, alla modeller kanske inte är likadana, men någon av de märkena i hopp och dressyr borde passa. Annars är det något fel på mina glasögon...

Du behöver inte bli sur för att jag rättar dig, för det är en väldigt stor skillnad mellan att det blir ett tryck över ett mindre område och att det blir punkttryck bakom bogbladet.
Det är en VÄLDIGT stor skillnad.

Diabolical_Kitten skrev:
Du behöver inte bli sur för att jag rättar dig, för det är en väldigt stor skillnad mellan att det blir ett tryck över ett mindre område och att det blir punkttryck bakom bogbladet.
Det är en VÄLDIGT stor skillnad.
Som ja sa i ett annat inlägg så var mitt budskap att det blir tryck på ett mindre område!!!!! om du missat de´!!!!jag formulerade mig inte rätt!! mitt fel!´!!!

Liknande trådar

Utrustning Är på jakt efter ny dressyrsadel och har efter mycket provande kommit fram till att min häst tyvärr behöver en ganska speciell sadel... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 573
Senast: super
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 848
Senast: QueenLilith
·
Relationer Detta kanske hade passat bättre som ett dagboksinlägg. Men känner att jag kan behöva andras syn på saken. Kan han vara intresserad eller... 2
Svar
32
· Visningar
3 806
Senast: MrPannkaka
·
Utrustning Snart blir det körhäst av henne istället... Jag är i sadeldjungeln igen. Fröken är inte så himla knepig att hitta nåt som ligger bra... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
10 990
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka