Visat intresse?

Utan några större detaljer så har han på gott och ont indirekt "makten" att ta in någon annan som utför mitt och firman jag är anställd avs jobb. Nu är vi förvisso rätt så specialinriktade men möjligheten är där.

Nu är ju precis som du är inne på en fika inga konstigheter. Tror nog att jag målar fan på väggen/ går saken och ting i förväg, innan ens något har hänt.

Ska nog försöka lära mig och leva i nuet och inte fundera så mycket på sådant som KANSKE kan ske.
Det låter klokt.

Ta den där fikan snart så vet du förhoppningsvis mer och slipper gräma dig och tänka "what if...."
 
Utan några större detaljer så har han på gott och ont indirekt "makten" att ta in någon annan som utför mitt och firman jag är anställd avs jobb. Nu är vi förvisso rätt så specialinriktade men möjligheten är där.

Nu är ju precis som du är inne på en fika inga konstigheter. Tror nog att jag målar fan på väggen/ går saken och ting i förväg, innan ens något har hänt.

Ska nog försöka lära mig och leva i nuet och inte fundera så mycket på sådant som KANSKE kan ske.

Förstår om det kan vara klurigare omständigheter beroende på anställning osv och man ska alltid se till sig själv först (obs, till dig själv, inte honom/överställda eller alla andra, DU är viktigast i ditt liv!). Men som du skriver, måla inte fan på väggen på förhand. Var lite smart men våga också vara dig själv och ta de stegen DU vill :)
 
Det låter klokt.

Ta den där fikan snart så vet du förhoppningsvis mer och slipper gräma dig och tänka "what if...."

Blev visst fika tidigare än tänkt. Han bjöd in sig på snabbfika hos mig idag, då han ändå hade vägarna förbi på vägen hem från nyårsfirande.

Jag överlevde. Även fast det var nervöst timmarna innan det ringde på dörren.
Vet inte om jag blev så mycket klokare efter han åkt, men kändes bra.

Han hörde av sig några timmar senare. Jag har visst lite mer fika inbokat framöver.
 
Blev visst fika tidigare än tänkt. Han bjöd in sig på snabbfika hos mig idag, då han ändå hade vägarna förbi på vägen hem från nyårsfirande.

Jag överlevde. Även fast det var nervöst timmarna innan det ringde på dörren.
Vet inte om jag blev så mycket klokare efter han åkt, men kändes bra.

Han hörde av sig några timmar senare. Jag har visst lite mer fika inbokat framöver.

Kul att det går framåt, men du låter inte så glad? Och det låter som att han styr och du passivt tackar ja?
 
Kul att det går framåt, men du låter inte så glad? Och det låter som att han styr och du passivt tackar ja?
Känner mig rätt "känslo-neutral" överhuvudtaget i livet. Men det här får mig glad och ger mig något att se fram emot i dagsläget, även fast det inte kanske märks i text.

Jag är passiv helt klart. Jag har svårt med att lita på folk överlag. Efter en situation med en kollega för några år sedan, som fick för sig saker, blev det inte bättre. Tyvärr blev jag mer påverkad av det hela än vad jag trodde, och detta sitter kvar och kommer tillbaka ibland.

Så jag kommer vara lite passiv och avvaktande till en början för att känna av läget. Om det är bra eller dåligt återstår att se.
 
Känner mig rätt "känslo-neutral" överhuvudtaget i livet. Men det här får mig glad och ger mig något att se fram emot i dagsläget, även fast det inte kanske märks i text.

Jag är passiv helt klart. Jag har svårt med att lita på folk överlag. Efter en situation med en kollega för några år sedan, som fick för sig saker, blev det inte bättre. Tyvärr blev jag mer påverkad av det hela än vad jag trodde, och detta sitter kvar och kommer tillbaka ibland.

Så jag kommer vara lite passiv och avvaktande till en början för att känna av läget. Om det är bra eller dåligt återstår att se.

Tycker det låter rätt värdelöst. Varför gå in i ngt där du inte känner känslor? Att du inte känner mkt känslor överhuvudtaget låter som emotionell avstängdhet som du behöver jobba med..?
 
Känner mig rätt "känslo-neutral" överhuvudtaget i livet. Men det här får mig glad och ger mig något att se fram emot i dagsläget, även fast det inte kanske märks i text.

Jag är passiv helt klart. Jag har svårt med att lita på folk överlag. Efter en situation med en kollega för några år sedan, som fick för sig saker, blev det inte bättre. Tyvärr blev jag mer påverkad av det hela än vad jag trodde, och detta sitter kvar och kommer tillbaka ibland.

Så jag kommer vara lite passiv och avvaktande till en början för att känna av läget. Om det är bra eller dåligt återstår att se.

Hur intresserad är du av den här killen ?

Eller är du bara glad för att han ger dig uppmärksamhet/intresse och har sökt upp dig?
 
Känner mig rätt "känslo-neutral" överhuvudtaget i livet. Men det här får mig glad och ger mig något att se fram emot i dagsläget, även fast det inte kanske märks i text.

Jag är passiv helt klart. Jag har svårt med att lita på folk överlag. Efter en situation med en kollega för några år sedan, som fick för sig saker, blev det inte bättre. Tyvärr blev jag mer påverkad av det hela än vad jag trodde, och detta sitter kvar och kommer tillbaka ibland.

Så jag kommer vara lite passiv och avvaktande till en början för att känna av läget. Om det är bra eller dåligt återstår att se.

Killen verkar ju helt klart intresserad! Vill du ha en fortsättning låter det som om du bör visa lite mer entusiasm för att han inte ska lägga ner fortsatta kontaktförsök och i annat fall, om du inte är intresserad, är det justast att vara tydlig med det.

Tycker killen förtjänar det.
 
Hur går det nu? Vad har hänt? :)

Vi umgås (på bådas initiativ) och har setts flertal gånger. :)
Brukar ses och sova över hos honom när jag ändå är där på jobb och brukar passa på att stanna någon dag extra när det tillåts. Har även setts på jobbfria dagar. Tyvärr har vi lite avstånd emellan oss så blir inte riktigt så att vi kan träffas spontant sådär men hörs på telefon mellan gångerna.

Tar det lite som det kommer. Har inte direkt pratat om ev framtid men just nu fungerar det och känns bra för min del, och vill det sig så kan jag helt klart se en framtid med honom, men i dagsläget lever jag i nuet så får vi se hur det fortskrider.

Sen att jag vissa dagar blir osäker på mig själv och funderar på vad han ser i mig är en annan historia. :p
 
Låter som en trevlig kille! 😊

Det du borde göra är att fråga dig själv vad du vill. Kanske vill du bara ha en trevlig killkompis, ett förhållande eller kanske något där emellan.

Oavsett så borde du ta kontakten! Skriv ett grattis när han fyller år, Kommentera något foto privat, eller skriv om ni inte setts på ett tag! Fråga hur han har det!

Det kanske känns konstigt att bara skriva sådär, men tänk hur glad du blir när han skriver spontant. Folk tycker om att bli skrivna med😄
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 006
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 352
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
759
Senast: Rosett
·
Relationer Jag undrar hur det ser ut hos andra familjer under middagen. Jag har två typer av middagar jag undrar över. 1. middag med mina...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 171
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Åka långt tåg med katt
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp