sadelmärke med en borg?

Sv: sadelmärke med en borg?

de finns ett mærke, men ja minns ju givet vis inte vilket de va. ett tyskt som har en borg. finns många dyra varianter i isis modell

beatrice2 skrev:
de finns ett mærke, men ja minns ju givet vis inte vilket de va. ett tyskt som har en borg. finns många dyra varianter i isis modell

JAg får krupp på att jag inte kommer ihåg vad den heter. det var ett ganska vanligt märke när jag red o tävlade ponny...
92-02 typ...

kommer verkligen inte på vilket märke det är....

en NY allround kostade väl runt 8000

PullMyLeg skrev:
du hann visst före.. :D

hmmm nje det är fel.
det är altså inte ett märke "i lädret" typ på kåpan eller så, utan det är bara ETT torn ( som ett otrn från en borg) på den lilla "knappen" precis vid framvalvet.

Kom igen nu allihop. det här måste vi lösa :D

den ser typ ut såhär
alblogo.gif

Har du ingen bild på den själv ?
Vad är det för färg på knappen ?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Fälttävlan består av dressyr, terrängritt och banhoppning. Det gäller att hålla hög nivå i samtliga tre discipliner. I början på 2025...
Svar
0
· Visningar
60
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 114
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hon är landslagsledare i sportkörning. Nu har Annika Borg också möjlighet att driva den internationella sportkörningen framåt efter att...
Svar
0
· Visningar
67
Senast: Gunnar
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 402
Senast: Silje
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka