sadeln baldur

• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare Smilla
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 054
Sv: sadeln baldur

Istället för att lägga ut en massa trådar som gäler olika sadlar är det kanske bättre att samla de sadlar du funderar över på en tråd, alla användare orkar inte gå igenom en massa sadeltrådar & då finns risk att såna som egentligen vet ngt om dessa sadlar inte kommer svara.

Sv: sadeln baldur

nån som provat sadeln baldur?
vad tyckte ni?

Jag har köpt mig en begagnad Baldur nu och både jag och min häst älskar den. Pållen hade en gammal sadel tidigare och den låg verkligen inte bra, så vi bytte mot en baldur och nu ligger sadeln mkt bättre, hästen trivs som sjutton och hans gångarter är så mkt bättre! Så en Baldur rekommenderar jag starkt. :)

Liknande trådar

Islandshäst Varför är det så fel i islandshästvärlden att rida långturer? Jag har startat några clear round i distanritt och får höra av... 2
Svar
30
· Visningar
1 549
Senast: Badger
·
Islandshäst Hej! Jag undrar om det är okej att jag rider islandshäst? Jag är 163 cm lång och väger 63-65 kg. Jag googlade och fick fram olika...
Svar
7
· Visningar
837
Senast: Edla
·
Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
546
Fritid Vi ska åka till Åre i sommar och vill rida på islandshäst. Gärna i fjällmiljö. Har någon tips om en bra aktör i området? Har bil och kan...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka