Sadeln passar !!!

Sv: Sadeln passar !!!

Jo det är helt underbart. Själv älksra både jag å min ponny sadeln vi har :)

Man har tur ibland det har man, det måste jag hålla med om. Själv lyckades jag köpa sista exemplaret som fanns utav min för allrounden har ju försvunnit ifrån stubbens ponny sadlar, nu finns bara dressyr å hopp.

vet hur du känner dig, hade samma väder här igår, hade jag stannat i stallet för att rida oxå så hade jag blivit insnöad å fått det väldigt svårt att komma hem... Men imorgon jäklar anama ska det ridas :)

Sv: Sadeln passar !!!

palle skrev:
Tack så mycket...trodde knappt själv att det skulle kunna lösa sej så "lätt"...känns som om jag vunnit högsta vinsten i något lotteri :D

Att ha 2 hästar med bomsadlar som passar både dom och oss :D

Hähä, det här kan jag relatera till...!! Å förstår varför du förstår mig och mitt sadelfynd! Men detta var ju en helt annan variant, vilken tur att det gick att värma om bommen. Å det var ju inte dyrt heller. Med tanke på vilket enormt arbete det måste vara!

Grattis!! :banana: :banana: :banana:

Liknande trådar

Utrustning Jag har köpt en helt ny sadel som är utprovad av sadelutprovare. Sadeln har visats sig vara för lång för hästen. Sadeln ligger ca 3-5cm...
Svar
3
· Visningar
799
Senast: Ajda
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 006
Senast: Tora
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 201
Senast: super
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 075
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?