Sadelskåp

eliin87

Trådstartare
Letar efter ett bra prisvärt sadel-/ tävlingsskåp.

Främst tittat på de i plast, men spelar egentligen ingen roll vilket material.

Var inne och klämde på varianten Hööks säljer, tyckte dock att det verkade väldigt klent.. Har ifs inte känt på några av de andra dyrare varianterna så svårt att veta om det skiljer mycket.

Någon som vet eller har några tips? :)

Sv: Sadelskåp

Jag har ett i plast och är mycket nöjd med det! De väger bara en bråkdel av vad de andra gör och har en bra hållbarhet. De är dessutom de rymligaste före de i metall eller vad de byggs av ;)

Jag tror det är en winnie, men inte helt säker. Men alla ser likadan ut iaf och jag tror att kvaliten är densamma :)

the tack pack tycker jag verkar vara ett stabilt och trevlig sadelskåp, roliga färger åtminstone ^_^

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 372
Senast: Johanna1988
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 054
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
8 022
Senast: Calmiche
·
Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av... 11 12 13
Svar
249
· Visningar
31 055
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?