Sadelskåp

Oxxx

Trådstartare
Ni som har ett sådant, har ni den i transporten med hästen (om ni ska iväg någonstans)?
Får inte riktigt ihop det här, dom är ju ganska stora och lär inte få plats i så många bilar?
stallskap.jpg
 
Sv: Sadelskåp

Jag har med det i lastbilen när jag tävlar, annars står det i sadelkammaren. Har även haft med skåp i ett släp när jag kört en häst.
 
Sv: Sadelskåp

Min står i transporten..
Har fått ta ut den när jag kör 2 hästar..
Sätter då en takbox på bilen..
 
Sv: Sadelskåp

Okej =). Så dom brukar få plats mellan väggen och mellanväggen? Oj det där lät lite knepigt, hoppas att du fattar! :o ;) :D
 
Sv: Sadelskåp

Oxxx skrev:
Okej =). Så dom brukar få plats mellan väggen och mellanväggen? Oj det där lät lite knepigt, hoppas att du fattar! :o ;) :D


Ja den fick plats i mitt extra breda och höga släp;)
 
Sv: Sadelskåp

Den får gott och väl plats bredvid min häst, eftersom att han inte åker brett. (2 hästarts star trailer -diamant :love: )
 
Sv: Sadelskåp

Undra om det kommer få plats, då min häst gillar att åka brett :confused: :crazy:
Man får väl kolla sej fram .. :smirk:
 
Sv: Sadelskåp

När det är två hästar i transporten står det framför, fastsurrat såklart! Inga problem. Man ska dock inte ha en häst som sparkar frammåt för då blir ju inte skåpet så fint...Men min åker baklänges så då kan man ställa det framför "hans sida".
 

Liknande trådar

Utrustning Nytt stall och får leta efter nya lösningar. Jag har två sadlar (en hopp, en dressyr) men bara en hängare i nya stallet. Vilken av...
Svar
15
· Visningar
1 027
Senast: MiniLi
·
Utrustning Min häst går ihop med en annan valack och de har sååååå roligt ihop. De springer inte särskilt mycket men de brottas, står på bakbenen...
2
Svar
26
· Visningar
1 870
Senast: Sonic76
·
Utrustning Är det någon som har typat ned sin transport? Min medryttarhästs ägare ska typ ned sin så hennes nya bil får dra den. Någon som vet hur...
Svar
6
· Visningar
555
Senast: Fideli
·
Utrustning Har inget sadelskåp och har helt ärligt inte hittat något snyggt eller praktiskt. Just nu så hamnar sadeln i baksätet, en påse med mina...
Svar
13
· Visningar
985
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Hiss och diss del 5
  • Varför finns Israel?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp