Sadeltips?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare pinklady
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 760
P

pinklady

Har nyligen skaffat en ny häst, ett kallblod av den korta och grova modellen.
Letat sadel under en period, provridit med en Dominus 17NW , som låg kanon och var helt otrolig att rida med. Men har funderat lite och vill hellre köpa en allroundsadel.

Kan ni ge mig några tips på sadlar upp till 4000:- beg?

Försökte lägga in bild, har laddat upp 3 på min sida, men lyckas inte
hitta tillbaka till dem..

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Sadeltips?

Du måste ladda upp bilderna i tex pixbox, bdb eller på någon anna sida. Sen kopierar du URL koden Och sätter in den i HTML fönstret;)

På mina kallblod har jag haft T6 sadlarna från hööks. De har legat kanon!

Sv: Sadeltips?

Prestige är ju lite svängda i bommen precis som Dominus och de har ju allroundsadlar så det kanske vore något att prova?

Liknande trådar

Utrustning Snart blir det körhäst av henne istället... Jag är i sadeldjungeln igen. Fröken är inte så himla knepig att hitta nåt som ligger bra... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
11 125
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning En av mina sadlar ligger inte bra på hästen den har används på längre. Började med att hästen blev sur när sadeln kom på i samband med...
Svar
0
· Visningar
663
Senast: Freazer
·
Utrustning Funderar på att skaffa ny hoppsadel, men jag känner att jag blir gråhårig bara av att börja tänka på det :crazy: Och det blir inte...
Svar
2
· Visningar
884
Senast: Miljon
·
Utrustning Vet att det någonstans funnits en tråd med folk som har små ponnyer (kat A-B) som lagt upp kort och tipsat om utrustning och sånt...
Svar
19
· Visningar
4 048
Senast: Barrel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka