C
Clementine
Jag har bestämt mig för att köpa en hoppsadel då min allround är lite sned i bossorna. (permanentstoppad skit
)
Så nu undrar jag om ni har något tips på märke, hästen (arabkorsning) kräver x-vid mot xx-vid bom
, hon är väl en 110-115 grader eller så. Hon har relativt rak rygg men är lite lite överbyggd och hon har normal manke. Om det kan va till någon hjälp så ligger min stübben tristan dressyrsadel bra, men tex prestige är för svängda (och för trånga också för den delen).
Jag har tänkt mig ett pris på ungefär 4000 max 5000 så då blir ju utbudet lite begränsat. Jag är även öppen för syntet, men helst vill jag hitta något begagnat i läder, men det är nästan omöjligt med tanke på bomvidden hästen kräver.
MVH Clementine
Så nu undrar jag om ni har något tips på märke, hästen (arabkorsning) kräver x-vid mot xx-vid bom
Jag har tänkt mig ett pris på ungefär 4000 max 5000 så då blir ju utbudet lite begränsat. Jag är även öppen för syntet, men helst vill jag hitta något begagnat i läder, men det är nästan omöjligt med tanke på bomvidden hästen kräver.
MVH Clementine