JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sadlar liknande Santa Cruz Celine?
Bukefalos 30 år!
SJÄLVKLART ska vi prova sadel noga om/när det blir aktuellt med nyköp och kommer naturligtvis inte att köpa nåt baserat på att nån online säger att den är lik en annan modell
MEN, för att ha iallafall lite att gå på. Vilka hoppsadlar finns det som har liknande passform som Santa Cruz Celine? Dvs som eventuellt kan passa en häst som har en Santa Cruz i nuläget.
Santa Cruz sadlar
Utrustning Har en hoppsadel santa Cruz merino som passar bra och vill nu ha en dressyrsadel också
Någon som har tips på likvärdig santa Cruz sadel...
Startad av Johannna1
27 Sept 2025
Svar: 0
Visningar: 260
Utrustning
Santa Cruz Celine och liknande
Utrustning Jag behöver hitta en sadel. Och jag behöver svar i en egen tråd för det, eftersom jag bara tappar bort svar jag hittat i andra trådar...
Startad av malumbub
6 Maj 2019
Svar: 4
Visningar: 1 509
Utrustning
Santa Cruz, Butet hjälp
Utrustning Hej, jag har en häst med väldigt rak rygg, stora bogblad vilket resulterar till sadelläge långt bak samt något takformad. Rider idag i...
Startad av ebbabjarestrand
18 Mar 2017
Svar: 1
Visningar: 2 782
Utrustning
Allt åker bak
Dressyr Alla sadlar på min stora glider bak. Förra ägaren hade samma problem och han har alltid gått med en förbygel för att hålla sadlarna...
Startad av Fiorano
10 Feb 2019
Svar: 35
Visningar: 8 931
Grenar
Hur hitta elektriker?
Hemmet Då skulle jag jag leta reda på en elektriker som kan göra jobbet och meddela butiken du handlat från att du inte är intresserad av deras...
Sol
27 minuter sedan
Valvaka!
Tjatter Mitt jobb är sådant att jag i praktiken jobbar igen min sjukfrånvaro. Men det är ju ett problem i arbetsplatsens organisation. Det har...
Palermo
Idag kl 00:27
Svar: 1 248
Visningar: 31 631
Allmänt
Att vara en usel hundförare/tränare
Hundträning Jag är en urusel förare och har till råga på allt en malle. Vågar knappt tänka på vad folk tänker om oss både i vardag och vid träning...
Nordthor
Igår kl 21:38
Svar: 9
Visningar: 419
Hund
Valpkull!
Hundavel & Ras Jösses anåda! Jättesynd med de två förlorade valparna, men rätt krasst sätt är det nog lika bra med de nio som blev kvar! Vilken kull...
Sel
Igår kl 20:59
Svar: 3
Visningar: 191
Hund
Kattsnack 12
Övr. Katt Haha ibland ska man ha tur. Nån sålde sitt lager med bollar som är Jarres favorit leksak. Så jag slog till direkt! :banana:
Halcyon
Igår kl 23:53
Svar: 320
Visningar: 9 650
Katt
Kattnamn från sagor?
Övr. Katt Vilka härliga namn det finns 🥰
Vi har lite namn som vi fastnade för (som ni kom med) men det är någon månad bort att hämta kattungen så...
Myzan87
Igår kl 21:38
Svar: 25
Visningar: 763
Katt