Säga upp något man aldrig fått..?

Lenis

Trådstartare
Alla allvetande bukeorakel! Beställde bredband via ett bolag i augusti. De har allt sedan dess inte kunnat leverera nät en enda dag, och jag vill nu avsluta det så kallade avtalet. Men- jag undrar om jag måste säga upp ( med uppsägningstid etc) eller om jag kan ogiltigförklara det hela? De har ju inte levererat varan så att säga. Har inte heller fått någon räkning som tur är.

Extremt värdelöst bolag att komma i kontakt med också, sista gången jag vågar testa nåt annat än de stora jättarna som iaf är tillgängliga :cautious:
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har pluggat fram till nu den 11 juni, då avslutas min sista kurs. Jag har under studietiden jobbat extra via ett bemanningsföretag...
Svar
12
· Visningar
1 310
Relationer Hej alla. Jag är i en av mina värsta kriser. Jag behöver peppning och råd. Varning för långt inlägg. Jag och min, sen tre år, sambo är...
2
Svar
34
· Visningar
5 440
Senast: Vallmo
·
Äldre En klubb bestämmer sig för att handla profilkläder hos ett företag. Enligt överenskommelsen ska klubben betala en avgift för schablon...
Svar
17
· Visningar
1 660
Äldre Beställde 1 Augusti ett mobilabonnemang + ny mobil. Första gången någonsin jag kommer ha ett abonnemang,har bara haft kontantkort innan...
Svar
8
· Visningar
1 193
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp