Bukefalos 28 år!

Sälja eller slänga?

Sv: Sälja eller slänga?

Nä, då blir det tippen. Har inte tid att leta runt efter loppisar.
Men vadå leta runt, du måste ju hitta till Myrorna iaf? du som är busschaufför borde väl ha lite lokalkännedom? Om inte så kan jag säga att Myrorna ligger alldeles i närheten av järntorget, mot resecentrum till. Annars har du Bra och Begagnat ute vid Aspholmen, de har dessutom en hemsida med vägbeskrivning. Kanske dyker det fler saker du inte vill släpa med i flytten som du kan lämna av vid samma tillfälle?
 
Sv: Sälja eller slänga?

Men vadå leta runt, du måste ju hitta till Myrorna iaf? du som är busschaufför borde väl ha lite lokalkännedom? Om inte så kan jag säga att Myrorna ligger alldeles i närheten av järntorget, mot resecentrum till. Annars har du Bra och Begagnat ute vid Aspholmen, de har dessutom en hemsida med vägbeskrivning. Kanske dyker det fler saker du inte vill släpa med i flytten som du kan lämna av vid samma tillfälle?

Tack, jag vet mycket väl var Myrorna håller till. Men deras beteende sist jag skänkte möbler dit gör att jag inte stöttar dom nått mer.
Jag har ingen möjlighet att åka runt med dom heller eftersom dom är för stora att ha i bilen och jag inte har nått drag på den.

Angående lokalkännedom och bussar så kan jag upplysa om att jag kör buss i linjetrafik. Dvs bussar som går på speciella redan utstakade linjer. Inget som kräver lokalkännedom.
 
Senast ändrad:
Sv: Sälja eller slänga?

Kolla med den som ska ha lägenheten efter dig.

Hinns inte med. Troligen är inget bestämt innan jag flyttar ut. Första visningen av 2 eller 3 är nästa fredag. Nästa helg är den enda helgen jag kan köra dom till tippen på.
 

Liknande trådar

Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
3 940
Senast: pews1972
·
Relationer Jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu:cry: Mitt liv är kaos just nu, allt som kan gå fel har gjort det:cry: Allt började för lite...
2
Svar
20
· Visningar
4 622
Övr. Katt Jag ska flytta till en lägenhet i ett hyfsat tätbebyggt område, men med skog och åker alldeles inpå knuten (ca 50 meter bort). Jag har...
Svar
19
· Visningar
2 343
Senast: Liten
·
Körning Ledsen om denna frågan dyker upp alltjämt och jag inte varit så bra på att leta reda på svar i befintliga trådar. Men jag har en sele...
Svar
10
· Visningar
4 348
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp