Se där.
Jag trodde inte löste såldes till bukeskribenter längre, och höll på att förlora min tro på mänskligheten.
Jag använder BARA löste - tepåsar är ett knappt dugligt substitut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Se där.
Jag trodde inte löste såldes till bukeskribenter längre, och höll på att förlora min tro på mänskligheten.
Tepåsar funkar när man är lat eller har bråttom, vissa sorters gröna och rooibos är helt okej, men det är ju ingen smakupplevelse. Löste slår ju påste med hästlängder.Jag använder BARA löste - tepåsar är ett knappt dugligt substitut
Nej, nej. FÖRST i med vattnet SEDAN i med tepåsen. Då sjunker tepåsen till botten där den ska vara. Häller man vattnet på tepåsen flyter den upp till ytan.![]()
Nej nej! Man tar övre ringen, bryter i bitar och skrapar av chokladen från underdelen och äter det först. SEN får man äta själva chokladkexetMan äter ringen på Ballerina och Singoalla först.......sedan botten med gojset på!!
Man tar inte en tugga rakt över bara......man gör verkligen inte det!![]()
Man äter ringen på Ballerina och Singoalla först.......sedan botten med gojset på!!
Man tar inte en tugga rakt över bara......man gör verkligen inte det!![]()
Nej nej! Man tar övre ringen, bryter i bitar och skrapar av chokladen från underdelen och äter det först. SEN får man äta själva chokladkexet
Singoalla äter man inte alls för sylt har ingen plats i ett fikabröd att göra! Usch och fy för bärpajer och syltgrottor eller glass med sylt iPå Singoalla tar man en tugga rakt över.
På Ballerina tar man av ringen och äter den, sen kastar man bort resten.
Vi skulle nog aldrig behöva konkurrera om sötsaker.Singoalla äter man inte alls för sylt har ingen plats i ett fikabröd att göra! Usch och fy för bärpajer och syltgrottor eller glass med sylt i![]()
Ang Ballerinakex.
Man tar av ringen - äter upp den.
Sen biter man bort botten runt nougaten.
Efter det åker kvarvarande bit in i munnen och så suger man på den så det blir en geggig smaksensation med nougat och bottenkex i perfekt proportion.
Aldrig sett den variantenAng Ballerinakex.
Efter det åker kvarvarande bit in i munnen och så suger man på den så det blir en geggig smaksensation med nougat och bottenkex i perfekt proportion.
Men ja. Eller inga byxor allsHemma har man mjukisbyxor!
Ang Ballerinakex.
Men ja. Eller inga byxor allsDjävulens påfund.
Håller mig mest till kjol med over knee strumpor på vinter.
Klarar verkligen inte av jeans som ska trycka i midjan, maken på obekvämt, hur klarar sig folk![]()
Haha, tack då får jag ha mina saker för mig själv. En av mina allra bästa vänner och jag vet när vi pratar med varandra att om en av oss gillar något behöver vi inte ens fråga vad den andra tycker för det är alltid motsatsen!Vi skulle nog aldrig behöva konkurrera om sötsaker.![]()
Tepåsar funkar när man är lat eller har bråttom, vissa sorters gröna och rooibos är helt okej, men det är ju ingen smakupplevelse. Löste slår ju påste med hästlängder.
OCH MAN FÅR INTE HA MJÖLK I TE!![]()
Exakt såhär gör man!
Bröd och smör/olivolja/rapsolja är som yin och yang. Funkar inte att äta utan.Angående vilken sida man brer smöret på! Man har inte smör eller margarin alls,det är en fruktansvärd uppfinning som bara framkallar illamående och jag ser inget syfte alls med den, mina pålägg ligger så snällt kvar och jag slipper den där kväljande känslan. Jag äter aldrig smör. När jag var yngre och man skulle göra det skrapade jag så mycket med kniven för att det skulle verka som att jag smörade smörgåsen att hela matkön stannade upp efter mig och fick alltid kommentaren att efter min hårda behandling med bröd och smör så var det mer bröd på kniven än smör på smörgåsen![]()