Klart man inte gör. Slöseri på godis/chipsen. De sparar man ju till det man faktiskt vill titta på.
Orden snacks och snask får mig att rysa.
Här använder vi knisperknusp och dodis...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klart man inte gör. Slöseri på godis/chipsen. De sparar man ju till det man faktiskt vill titta på.
DET ska jag alltid säga framöver. Gud vilka bra ordHär använder vi knisperknusp och dodis...![]()
Haha, men ja!!
Haha, men ja!!
Mitt skrivbord på jobbet är alltid städat och i mycket bra ordning, resten av mitt liv - not so much![]()
Jag klarade av två sidor i den här tråden, sen började hela jag skaka av OCD.
Vi är alldeles jätteoskyldiga!Jag har något vagt minne av att någon antydde att det vore spännande att ge mig en Margretheskål i en annan färg än svart...![]()
![]()
Oj, missade! Volymen såklart!Ojämn siffra?är det kanaler som avses då?
Jag har något vagt minne av att någon antydde att det vore spännande att ge mig en Margretheskål i en annan färg än svart...![]()
![]()
Vi skulle inte GE dig den, bara smyga in den bland de andra.![]()
Hur äter du de där? Du vet väl att man liksom ska bryta av rutorna radvis med munnen och inte bara bita rakt av?Apropå rätt sätt,
Min make var på Leksands fabriksutförsäljning igår för min skull (insnöad på detta knäcke just nu). Alla dom här ska avnjutas på rätt sätt med extra mycket smör i hålorna
![]()
Notera bilden på paketen, inte skulle dom väl visa undersidan heller så mitt sätt är rätt![]()
Hur äter du de där? Du vet väl att man liksom ska bryta av rutorna radvis med munnen och inte bara bita rakt av?![]()
Jag har något vagt minne av att någon antydde att det vore spännande att ge mig en Margretheskål i en annan färg än svart...![]()
![]()
Näpp. Röda!![]()
Guud! Jag fick nästan utslag bara av tanken!
Jag hatar rött i de allra flesta fall.
Utom vin då..
Min köksassistent (som just varit delaktig i lusseblobbandet) gråter nuDen är röd och fin
![]()