Saker som gör dig lycklig

Skorpion76

Trådstartare
Eftersom det finns en tråd d'r vi skriver vad vi stör oss på eller saker som vi inte förstår oss på tänkte jag att det kan vara bra med en tråd där vi skriver raka motsatsen. En sdan tråd kanske redan finns. Det är mycket möjligt, men trots ett intesivt letande kan jag inte hitta någon.

Diamond Pethead
 
Eftersom det finns en tråd d'r vi skriver vad vi stör oss på eller saker som vi inte förstår oss på tänkte jag att det kan vara bra med en tråd där vi skriver raka motsatsen. En sdan tråd kanske redan finns. Det är mycket möjligt, men trots ett intesivt letande kan jag inte hitta någon.

Diamond Pethead

Tystnad, lugn,höra asplöven i lätt bris, skogen o havets ljud, fågelsång och mina shettisar, rosor o kaprifol i blom:) å meta makrill o få stekt makrill på mackan.
 
Livet!! Fy fan vad bra livet är. Det gör mig lycklig varje dag.

Min man, mina barn, mina hästar, vår gård, fantastiska vänner och alla årstider. Dessutom allt @Pudlan skrev och minst lika mycket till.
 
Det finns mycket som gör mig lycklig. Jag njuter av långa promenader, numera inte sällan som turfare. Lycka som har med välmående att göra är dock ganska ytlig. En djupare lycka känner jag när det för en gångs skull blir fred någonstans eller vid berättelser om oväntad hjälp, som när folk från olika religioner ger stöd åt varandra eller när djur hjälpt människor, för att nämna några exempel.
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 952
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 811
Senast: skiesabove
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 221
Senast: Enya
·
F
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kära nån, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
9 169
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp