W

Wobbler

Skriv upp en lista på alla saker man bör ha till sin katt :bump:

Jag har ingen aning om vad man ska ha för saker till sin katt så det vore bra att veta för jag vill ha en :D
 
*Låda
*Sand
*Kattsandsspade
*Mat- o vattenskål
*Klösmöbel
*Klosax
*Kattmat
*Ev sele och koppel
*Ev kam o borste
*Transportbur
*Ev nån korg eller nåt annat mysigt för katten att ligga i, men soffan eller sängen brukar fungera minst lika bra!

Det var det jag kunde komma på!
 
Leksaker!! Gärna såna med pinglor eller pip i! :cool: Kissarna älskar det, sen vad matte tycker har lixom ingen betydelse, huvudsaken är ju att de små liven har kul! :D
 
Annars går det även bra med balsnöre. Han leker med sitt i flera timmar varje dag tror jag. Och inte låter det mycket heller. :bow:
 
Balsnören eller snören i allmänhet skall du vara lite försiktig med. Katten kan sno in sig i det och det kan gå illa. Likadant med påsar av alla de slag...

Lycka till med katten... :)
 
En bra kattfaktabok är vettigt.
Där får du veta när och hur du avmaskar, sjukdomar, skötsel och allt annat också. Rekomenderas verkligen!
 

Liknande trådar

Katthälsa Går en skabbräv här väldigt nära oss. Självklart håller vi katterna inne, var en jägare här idag men jag vet inte om räven är hittad...
Svar
1
· Visningar
461
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
32
· Visningar
2 319
Senast: Scata
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
425
Senast: Catsu
·
Katthälsa Förra året avmaskade jag mina katter ungefär i maj och för en tid sedan så upptäckte jag åter att katterna fått mask. Jag avmaskar båda...
Svar
3
· Visningar
118
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp