B

**BORTTAGEN**

Vad behöver man för saker till sin katt och vad bör man fixa innan man får hem katten (ta bort farliga saker o.s.v)?
 
om det är en kattunge,borde du gömma alla el sladdar och små saker som den kan få i sig.
du borde ta hem först matskålar,kattlåda och en klo bräda,det är det viktigaste,och en eventuell säng som den vet att är dens egen trygga plats.lite leksaker är også bra,

vad slags katt är det?
när får du hem den?det är alltid roligt med en ny katt i huset,dom ger så himla mycke tilbax till en.
 
vad roligt.
hane eller hona?
har själv en äldre byggning av bond katt,hadde en ungarsk angora også...men han dog för mig i lördags.jättehårdt att takla det.

har du bestämt nått namn ennu?
 
Använd helst samma sorts mat och sand som kissen är van vid i början. Tänk även på att lillen ska vaccineras om inte det redan är gjort, och helst id-märkas och försäkras också, veterinärvård ju inte billigt direkt...

Lycka till! :)
 

Liknande trådar

Katthälsa Går en skabbräv här väldigt nära oss. Självklart håller vi katterna inne, var en jägare här idag men jag vet inte om räven är hittad...
Svar
1
· Visningar
462
Katthälsa Är det fortfarande något man ”ska” göra på sina katter? Och som följdfråga, hur gör man?? Min gamla katt fick FORL tidigt och vi la...
Svar
7
· Visningar
302
Senast: tott
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
425
Senast: Catsu
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 513
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp