Säkerhetsväst från H**ks

Limelight

Trådstartare
Har gått länge och sagt att jag måste köpa mig en säkerhetsväst, men kommer aldrig till skott, men fick hem reklamblad idag att H**ks som har 15% rabatt på säkerhetsvästar så kanske vore en idé att slå till nu..

Men vilken??, Racesafe har jag alltid tittat på, men nu har jag förstått på många av er att Airowear Outlyne är riktigt bra så nu går mina tankar ditåt..
Och den verkar vara riktigt mjuk och följsam, vilket jag verkligen vill ha på en väst!!

Men har även tittat i katalogen på den lite billigare Steeds, men inte läst om att någon av er har den, men ni kanske vet om den kan tänkas vara bra och skön ??.

Ideér ??

Sv: Säkerhetsväst från H**ks

Bäst är väl att försöka pröva vilken som är bäst på just dig. :idea:
Airowear Outlyne hade jag iaf. tagit före Racesafe, både för att den är skönare men också snyggare. ;)

Jag har en outlyne och den köpte jag när den precis kommit ut i butik. Superskön och mjuk. Provade även RS västar men tyckte de var knöligare under armarna. Svårt att få intill armbågen då plattorna är ganska tjocka där. Har använt min väst varje gång jag ridit sen dess och den är fortfarande lika fin. Jag har den mörkgrå med oranga detaljer. Bra färg som inte smutsas ner så lätt.

Ska häva mig iväg och testa lite här någon dag får vi se vad det blir för någon.
Men håller med er om att Outlyne är självklart mycket snyggare och den ser mycket smidigare ut också, se vad min kropp säger ;)

Liknande trådar

Utrustning Står i valet och kvalet att investera i en säkerhetsväst. Köpte en för en herrans massa år sedan. Tyvär vart den rejält klumpig så bytte...
Svar
6
· Visningar
1 256
Senast: Raderad medlem 142449
·
J
Utrustning Hej! Jag startade en ny tråd om detta men den verkar ha försvunnit så jag startar en ny för och se om detta går bättre! Det är så...
Svar
4
· Visningar
5 079
Senast: justride
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31