Säkerhetsväst - Trop Redeem Panel

pastejja

Trådstartare
Har bestämt mig för att ha säkerhetsväst när jag rider in min atletiska 08:a ;). Provade Trop Redeem Panel i butik igår, och den kändes bekväm och betydligt mycket mer bekväm än jag trodde att det skulle vara. Är det en säker säkerhetsväst? Har provat att googla men hitta inte mycket..
/U

Sv: Säkerhetsväst - Trop Redeem Panel

Jag vet inte men jag tror inte det, Trop Redeem har funnits i många år. En av mina första säkerhetsvästar var av det märket och den var bra iaf :)

Jag ska också köpa en ny väst :laugh:
Jag vill ha en racesafe för när jag provade den var den extremt skön att ha på sig! men så kommer pappa och föreslår denna för du vet den kostar inte alls mycket! Men jag har inte hunnit prova den... jag känner mig extremt kritisk till denna väst, vet inte varför :P kanske för att jag är inställd på racesafe! ;)

Jag har Racesafe säkerhetsväst men det är för små mig:( det är fan dyr 2000 kr

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
657
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna... 2
Svar
31
· Visningar
4 469
Senast: JennyLz
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 389
Senast: Edla
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Livet som 50+kvinna Jag ramlade av hästen i våras. Hade precis köpt ny säkerhetsväst. Gjorde förbannat ont och jag fick åka in till... 2 3
Svar
52
· Visningar
7 151

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Blandraser och renraser
  • Kattmat i mousse-form

Hästrelaterat

Tillbaka