säkerhetsväst

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Camilla-M
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 16
  • Visningar Visningar 1 258
C

Camilla-M

Senast ändrad av en moderator:
Sv: säkerhetsväst

Båda är godkännda.
Men jag föredrar Zippan, du förstår nog varför när du provat en!

Jag har hört att folk som provat båda föredrar Zippan men jag ska snart åka och testa dem så jag hoppas att jag trivs. Hatar säkerhetvästar, så obekvämt! Men vad brukar man betala för zippan? :confused:

Har aldrig provat zippan, men har en Racesafe, den är helt klart underbar! Så skön och mkt snyggare än zippan tycker jag :angel:

men den ska vara skön, men jag vill inte ha väst alls. Den ska knappt kännas :D

Jag valde också mellan Race Safe och Zippa, och bestämde mig tillslut för Zippan. Den var så skön och det var kändes så otroligt lätt att röra sig i den. Dessutom formar den sig efter kroppen när man har haft på sig den en lite stund, vilket gör att den sitter ännu bättre. Sedan är Zippan ju riktigt snygg också, faktiskt, trots att jag hellre hade velat ha den i svart.

Tidigare har jag alltid undvikit säkerhetsvästar eftersom de känns så klumpiga och jobbiga att ha på sig, men Zippa-västen känns verkligen inte alls. :idea:

Ca 1900 betalade jag för min Zippa, som jag köpte för bara några veckor sedan. Då var det ju visserligen Child-size på den, så en vuxenväst kostar runt 200 kronor till. Race Safe-västen kostade lika mycket. :)

vad bra :) , har hört att zippan känns mkt mindre! ;)

har inte kollat in zippan, men måste säga att jag är väldigt nöjd med min race safe :)

Jag har haft en Zippa i flera år och är fortfarande jättenöjd med den. Framförallt tycker jag kvalitén har varit bra för den är precis lika bra idag som den var nyköpt.

Jag provade en Race safe för inte så länge sen men faktiskt är zippan bekvämare. Men det beror nog lite på hur man är byggd också.

jo precis, och när man testar kanske man ska testa rätt länge? typ inte i en halv minut och bestämma sig utan lite längre!

;)

Har en racesafe, helt klart snyggast och den satt bäst på mig, var skönast och kändes lättast.

Det kommer en ny Zippa väst nu. Har inte provat den än för de har inte fått hem den till affären. Enligt personalen är den mjukare och följsammare i ryggen. Fick pengar i julklapp till en ny väst och väntar med spänning på Zippan. Provade RS men tyckte de var så tjocka och hårda under armhålorna.

jaha, har du någon länk till den?
Jag provade både RS och Zippa idag och z var mkt skönare, rs var inte skön alls!

Jag hade en Zippa som jag älskade, den var jättelätt och bekväm.

Numera har jag blivit dum och använder inte säkerhetsväst längre. Tycker att den stör på tok för mycket.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka