Saknar min hund!

Lejonelle

Trådstartare
Åh vad det är tomt hemma! Ingen som är glad när man kommer hem. Ingen som frågar om man får följa med när jag tar på mig ytterkläder. Ingen som äter upp popcorn och annat som tappas på golvet. Ingen som skäller på fåglarna. Ingen som pussar och gosar på morgonen när man vaknar. Ingen att sitta och mysa med. Ingen som kommer in i boxen medan man mockar.

Hela huset är så ekande tomt att jag inte vet hur jag ska stå ut de månader som är kvar till min hund kommer hem igen! Jag hör hela tiden klor mot golvet och förväntar mig att han ska dyka upp när som helst. Enda trösten är att jag vet att han har det underbart hos mormor, mycket bättre än han skulle haft det hemma nu när jag måste jobba så mycket...

Krama era hundar från
en tillfälligt hundlös Lejonelle
 
Stackars dig!

Jag som knappt klarade av ett dygn utan min. Det är så tomt och lugnt när hunden är borta :(
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 040
Senast: Migo
·
Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 425
Senast: s957
·
Övr. Hund Hej, Vi har en underbar labrador (6,5 år). Tidigare var vi fodervärd, i 1,5 år, till en annan labrador (8 år nu) som sedan blev...
Svar
19
· Visningar
1 871
Senast: Johanna1988
·
Hundträning Jag har en notoriskt människohoppande 15-månaders labrador - och jag känner en viss hopplöshet kring det. Är hon runt andra människor än...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 107
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp