JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Jag och sambon har i flera månader pratat om att skaffa akvarium, gärna ett lite större.
Jag är uppväxt med akvarium hemma men kan lugnt kalla mig nybörjare ändå!
Så kom vi in på saltvattensakvarium men har hört att det är både dyrare och krångligare, men är ändå sugen.
Så någon som kan berätta för en nybörjare vad man behöver och vad man ska tänka på?
Övr. Djur
Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Däggdjur
Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Övr. Hund
Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har...
2
3
Övr. Hund
Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Fälttävlanshingstar
Avel Ja, jag har tittat på en del fullblod och varit o provridit några stycken. Tycker det finns ganska ont om fullblod till salu nu...
Ise
17 minuter sedan
Svar: 2
Visningar: 46
Avel
Stora shoppingtråden III
Utrustning Det måste jag testa! Tycker Barkas svans varit så torr och tråkig och eftersom hon verkligen inte gillar att bli tvättad är ju...
Linda_A
29 minuter sedan
hEDS och ridning?
Hästmänniskan Jag har turen att ha fått "ärva" en helt perfekt tanthäst, hans enda nackdel är att han är bred, så vi har lite sadelproblem.
I nuläget...
skiesabove
39 minuter sedan