Sambokaniner?

vego96

Trådstartare
Ni som har två kaniner som delar bur, hur funkar det?

Mirasol och Dennis kommer väldigt bra överens på det hela taget, men har dem fortfarande i varsin bur på natten och när jag inte är hemma. Båda burarna är egentligen Mirasols, då jag har en här och en hemma hos mina föräldrar, då vi åker hem emellanåt. Nu har jag använt den ena till Dennis sen jag hämtade honom, men klart att det vore bra om de kunde dela bur, har inte riktigt råd att köpa två burar till... burarna är ju inte superstora heller, utan ligger på vanliga 100x50x50.

Hur hade ni löst det hela?

Sv: Sambokaniner?

Det är en hona på snart tre år och en hane på ca ett halvår. Ja, han är kastrerad, och nej, det är inte hennes unge. :)

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
5
· Visningar
526
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 318
Senast: Bison
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
1 009
Senast: Badger
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 839
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ofräsch häst?
  • Dressyrsnack nummer 18