Samma passform som Jacson Everyday?

Balahé

Trådstartare
Jag har köpt ett Jacson Everyday med 150 g fyllning. Det sitter som gjutet på min häst. Tyvärr var inte regntäcket sytt på samma sätt och det har därför mycket sämre passform för min dam. Har någon annan här ett ofodrat regntäcke som har samma passform som det med 150 g fyllning så blir jag jätteglad för tips:).

Sv: Samma passform som Jacson Everyday?

Är det verkligen ingen som har något tips? Har visserligen förstått i andra trådar att Jacsontäcken inte är populära, men någon mer måste väl ha en häst som är lika vanskapt som min:laugh:

Sv: Samma passform som Jacson Everyday?

Jag gör ett sista försök och puttar upp tråden lite.:)
Vad har ni för regntäcken, ni som har Everyday 150 g?

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
23 404
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 576
Hästhantering Köpte en valack i januari i år. Stor häst på alla håll (175 i mkh), 11 år, välutbildad i dressyr. Dock extremt dominant och otroligt...
Svar
17
· Visningar
3 817
Senast: Raderad medlem 142449
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka