Samma sadel till flera hästar?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare diny
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 2 308
Har aldrig testat det själv. Har fått uppfattningen att det krävs en bra balans för att rida i damsadel. Hur känns det att rida sittande så?

Om det vore så enkelt :rofl:. Har ett handikapp som bla gör att jag har balansproblem.

Jag känner en sadelmakare som är specialintresserad av just damsadlar.. om nån är intresserad så kan ni ju pm:a å få hennes nummer :)

:o jag var säker på att ansür va bomlös.. men att man ändå på något vis var tvungen att måttbeställa den.. så du har säkert rätt.. den är nog som american flex då..

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
441
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
406
Senast: Freazer
·
Utrustning Var på sadelprovning igår och min häst behöver ett bomträ som är 9,5” brett, det kommer bli svårt att hitta en westernsadel i den...
Svar
3
· Visningar
536
Senast: iNHALE
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 233
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka