Sammandragning?

• Gravid - 1år
  • Trådstartare Trådstartare Tossavainen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 800
T

Tossavainen

Hej hej.
Jag är i vecka 22 just nu och har känt ett par gånger att magen typ drar ihop sig och blir hårt för någon minut eller så. Det gör inte ont eller så utan det bara spänner. :) Är det någon som vet om det är en sammandragning eller vad det heter.
:) mvh frida

Sv: Sammandragning?

Är i v.25 och har känt samma sak några gånger. Bra tillfälle att öva t.ex avslappning på inför förlossningen! ;)

Sv: Sammandragning?

Okej vad bra att det inte verkar vara någonting farligt. :) Visste inte om att man kunde känna av det så tidigt. :)

Liknande trådar

Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
968
Senast: Blyger
·
R
Gravid - 1år Jag är gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag är 40+ är jag väl medveten om att det är en ökad risk för missfall m. t. p. min... 2
Svar
38
· Visningar
3 138
Senast: Roheryn
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 594
Senast: julgrisen
·
Hästvård Har ett sto som för ca 1år sen blev skrämd och skenade på blå is. Efter det tog hon vid ridning för första gången fel galopp, men kunde...
Svar
8
· Visningar
418

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka