Bukefalos 28 år!

Sammanträffande?

S

Sentenced

I ungefär en veckas tid så har jag börjat ställa min mobil på alarm när jag ska gå upp på morgonen.
Och varenda dag så händer följande: Min kära vovvsing kommer alltid och väcker mig exakt en minut innan klockan ringer! :confused: Är det här hela tiden bara rena sammanträffanden eller..nåt annat? :confused: Spelar ingen roll vilken tid det är jag ställer den på, alltid en minut innan ändå.. skumt..eller? :)

:bump:
 
Jo jag håller med.. mystiskt. Visst jag vet att vovvar kan känna på sig saker men ändå.. :confused:

:bump:
 
PRECIS samma sak har hänt mig! Fast bara två dagar i rad, det är iofs de första två dagarna som jag ställt väckarn tidigt sedan jul. Men ett par minuter före 06.00 har jag blivit väckt av ett voff eller liknande! :eek:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Det fortsätter att mala tankar om ensamhet i min skalle till och från. Ibland ramlar jag ner i en liten grop och allt känns eländigt...
Svar
2
· Visningar
639
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 197
Senast: Pratsch
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
21 299
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Inte bara musik påverkar min energi och mitt sinnes- och känslotillstånd. Jag blir även påverkad av platser. (Och träd. Och stenar. Och...
Svar
0
· Visningar
517
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp