Sämsholm!

Sv: Sämsholm!

Kunde åkt dit för jag blev bortlottad från en dressyrtävling men det är för tidigt för mig , jag har ingen lust att starta just nu. Jag såg att det var hela 9st ekipage anmälda i den enstjärninga klassen :grin:

mm de va inte många där...lite tråkigt...90 klassen var ju iaf 35 anmälda...sen var de väl inte så jätte många i Lätt klassen heller tyvärr...

Inte så konstigt när det ligger typ fem tävlingar på raken med samma klasser , lysande planering som vanligt :angel:

Tranemo hade hela 10 ekipage anmälda i den enstjärniga klassen när jag kollade i går.

Mm de e ju tråkigt när tävlingarna läggs in på samma helger, då blir de ju så här tyvärr.....:grin:

Hej! Ska inte dit och tävla (rider ponny) men var där och tränade igår, banorna så fina ut :D

Jag åker dit och rider lätt 100-klassen! :)
Synd att tävlingarna krockar med varandra/kommer alla på rad. Är ju flera tävlingar som man gärna hade åkt på men stackars pålle behöver ju andas lite oxå...

Liknande trådar

Fälttävlan Är det inte dags för en tråd ägnad åt fälttävlan här på forumet? Denna fullkomliga tävlingsform innehåller tre grenar som ska tränas... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
4 298
Senast: Bison
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Han har en segerprocent på 36 procent och en platsprocent på 50. Nu gör italienska Explosive Axe debut på svensk mark – och samtidigt...
Svar
0
· Visningar
64
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
881
Senast: Guldaskig
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På lördag startar första klassen i ridsport-OS 2024. Till skillnad från de andra grenarna, som går inne i Paris, kommer hoppning...
Svar
0
· Visningar
665
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31