Samsung Galaxy S3

zanzan

Trådstartare
Har en samsung som rubriken lyder, nu har klockan på skärmen "försvunnit" och jag kan inte på nått sätt komma på hur man får dit den igen. Nån vänlig själ som kan hjälp mig? :)

Det är alltså den stora klockan där man oxå kan få dagens väder!

Sv: Samsung Galaxy S3

Gå in på den hemskärm där du vill ha den, klicka på programknappen längst ned. Välj "widgetar" högst upp, leta fram den rätta (den heter "väder" så börja bakifrån), sedan är det bara att klicka på den och hålla in så kommer det upp att du kan placera den var på skärmen du vill. :)

Varsågod! :)

Meeeeen, nu blir jag lite nyfiken, det är ju så man möblerar med alla widgetar, har du inte gjort det tidigare? :D

Haha, nej det har jag inte så du har öppnat en ny värld typ;) Finns säkert massa roliga saker man kan göra som jag inte fattar:p

Puttar min egen tråd.

Behöver hjälp med att ställa om klockan på widgeten. Säger man så? Widget? Klockan längst upp i hörnet ställer ju om automatiskt men inte den stora på skärmen:(

Japp, händer tyvärr inget. Vet att jag hade samma problem förra året, kan bara inte komma ihåg hur jag gjordeO_o

Jag bytte från Galaxy Ace till en S4 igår :D, och i morse var den "stora" tiden fel. Då räckte det att jag uppdaterade med det lilla "hjulet" och, vips, så var tiden rätt igen. Men det kanske inte alltid funkar, och jag hade kanske bara tur :)? Jag har ju egentligen ingen aning, utan jag bara testade...:D

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 899
Senast: ildiko
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
189
· Visningar
26 029
Senast: Jahaja
·
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 342
Senast: Edla
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
732
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka