Samsung Health

Silver Girl

Trådstartare
Visst är det några här som använder Samsung Health? Jag saknar ett par funktioner och jag vet inte om jag bara inte fattar hur jag ska göra, eller om det inte går att göra som jag skulle önska.

Ibland glömmer jag att stoppa en aktivitet när jag är klar och den loggas då som betydligt längre än vad den var. Jag skulle då vilja redigera så det blir rätt. Går det?

Om jag gör en aktivitet utan att ha telefonen med, t ex simmar, så vill jag logga den i efterhand. Det enda sättet jag kommit på är att sätta igång aktiviteten och låta tiden gå. Men jag skulle vilja kunna bara skriva in att jag simmat 30 minuter. Går det?

Öppna övningen, och klocka uppe i högra hörnet. Vet inte vad det ska stå för min app är på finska. Där kan du sedan fylla i.
Här klickade jag på löpning.
Screenshot_20200202-180325_Samsung Health.webp

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 377
Senast: Johanna1988
·
Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 387
Senast: Nota
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 668
Senast: Farao
·
IT & mobiler Tänkte lägga upp en film på min häst på fb men jag låter så fånig när jag pratar med henne... :o Skulle helst vilja sätta mig själv på...
Svar
4
· Visningar
1 393

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka