Samsung som tappat Google konto i inställningarna

tinaiva

Trådstartare
Har någon nåt tips?
Som i rubriken så har sambon problem med att ladda ner appar till sin Samsung S3. Playbutiken bara glimtar till och öppnas aldrig. Vi har kommit så långt att vi konstaterat att under Inställningar/konton så saknas Google. Finns inte heller som alternativ under lägga till. Ett Samsung konto finns.
Hur ska vi få till det? Går det? Har googlat men hittar inget om just det problemet.
Ominstallation?

Har någon nåt tips?
Som i rubriken så har sambon problem med att ladda ner appar till sin Samsung S3. Playbutiken bara glimtar till och öppnas aldrig. Vi har kommit så långt att vi konstaterat att under Inställningar/konton så saknas Google. Finns inte heller som alternativ under lägga till. Ett Samsung konto finns.
Hur ska vi få till det? Går det? Har googlat men hittar inget om just det problemet.
Ominstallation?
Jag hade nog provat med ominstallation och se om problemet kvarstår. Annars kanske lämna in på service eller gå till butik som sålde den och fråga?

Har någon nåt tips?
Ominstallation?
Jag hade fabriksåterställt den.

Tack för förslag. Vi hade besök av en nyfiken pojkvän som jobbar med it-support. Han fick "leka" lite. Visade sig att Googlekontot hade inaktiverats, en plupp på lämpligt ställe fick igång det.

Tack för förslag. Vi hade besök av en nyfiken pojkvän som jobbar med it-support. Han fick "leka" lite. Visade sig att Googlekontot hade inaktiverats, en plupp på lämpligt ställe fick igång det.
Lät spännande. :D Du har både sambo coh pojkvän - eller är det sambons pojkvän. Många tolkningsmöjligheter ;)

:D Ja det lät ju onekligen lite kul. Vi får stoppa in en dotter som hör ihop med pojkvännen så blir det lite redigare :p:rofl:

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 188
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Igår låste jag dörren på jobbet för sista gången inför sommarens semester. Jag har verkligen sett fram emot det. Frågan är då varför det...
Svar
0
· Visningar
360
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Det som jag nämner i rubriken är något som jag totalt saknar. Jag går in för något med hull och hår men orkar aldrig gå ända in i mål... 2
Svar
22
· Visningar
3 388
Senast: Blomskan
·
C
IT & mobiler Vår "stora" stationära dator (musikdatorn) rasade för en vecka sedan, lämnades in i fredags. Hårddisken hade rasat totalt, fick bytas...
Svar
8
· Visningar
1 243
Senast: cissiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka