Sv: Sängar

Röstar också för en madrasskil! :) Vi har två 80 resårbottnar i en sängram med kil emellan och tjock bäddmadrass över - har inte märkt av skarven en endaste gång sen vi köpte sängen i julas :)

Vi har två 90 cm + 180 cm bäddmadrass och tycker inte att skarven stör. Ett tag var det jättejobbigt men det var för att sängarna hade hamnat lite konstigt i stommen, då märktes skarven väldigt tydligt.

Men sålänge sängarna inte glider isär av någon anledning så brukar iallafall inte jag känna av skarven.

Röstar också för en madrasskil! :) Vi har två 80 resårbottnar i en sängram med kil emellan och tjock bäddmadrass över - har inte märkt av skarven en endaste gång sen vi köpte sängen i julas :)

Lägger till: Vi har alltså en 160 cm bäddmadrass.

Liknande trådar

Hemmet För 2 år sen köpte vi ny säng. Jag gjorde ordentlig research, vi var runt och provade olika sängar mm. Jag ville verkligen göra ett noga... 2 3
Svar
56
· Visningar
3 108
Tjatter Kom hem efter kejsarsnitt igår, snittet 2 dagar gammalt. Visar sig att min "medel-mot-hård" madrass är på tok för mjuk för att jag ska...
Svar
6
· Visningar
483
Hemmet Jag har länge nu varit nyfiken på att testa sängkläder i bambu. I min uppsättning hemma just nu är samtliga underlakan av märket...
Svar
13
· Visningar
527
Senast: Exile
·
Hemmet Jag överväger att köpa en sån textiltvättsmaskin. Sett några ploppa upp på sociala medier och det ser ju extremt smidigt ut. Vill dels...
Svar
7
· Visningar
342

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka