Santa Cruz

grazzie

Trådstartare
Någon som tycker att denna Hingsten är Urläkker?!
Någon som har betäckt med denne? så ur söt å snygg hingst!
 
Hej, va kul att du tycker om Santis! Jag jobbar på seminstationen där han står nu under sommaren och både hanterar och rider honom. Han är verkligen superfin! O det bästa är att han är änglasnäll. Inte så värst hingstig, och jättekelig! Jag tror han har fått ganska många ston, ska bli jättekul att se hur avkommorna blir...
mvh Lisa
 
Jag har använt honom på ett av våra ston. Fick en video av honom av ägarna, super fin håller med. Det ska bli intressant att se hur avkommorna blir.

Mvh Hanna
 
Har ett sto e:Cortus-Maraton som är dräktig m honom. Hon ska föla om tre veckor så nu börjar det dra ihop sig!
 

Liknande trådar

Avel Har ni redan valt hingstar att betäcka med i år? Har ni bokat plats på hingstvisningar? Vilka tror ni, inom er ras, kommer "slå igenom"?
4 5 6
Svar
104
· Visningar
10 898
Senast: Freazer
·
Avel Ytterligare en Lövsta hingst är kastrerad, Dom Perignon. Någon som betäckt med honom i år?
2
Svar
25
· Visningar
1 781
Senast: MayGrace
·
Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 116
Senast: athena
·
Avel Hej! Jag köpte ett sto i höstas som är tänkt som att gå som avelssto hos mig. Hon betäcktes förra året men enligt säljarna ska hon...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 877
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp