Vad värdelöst. Argumentet att det är bättre om man vill mäta upp - ja då kan man ju köpa påse? Jag köper burkar för att jag vill just strö och inte råka hälla i halva burken. Men bra att veta, köper annat märke nästa gång .
Vad värdelöst. Argumentet att det är bättre om man vill mäta upp - ja då kan man ju köpa påse? Jag köper burkar för att jag vill just strö och inte råka hälla i halva burken. Men bra att veta, köper annat märke nästa gång .
Jag fattar inte varför de inte bara kunde köra på sådana där fiffiga lock som är hälften ströare och hälften halvmåne? Där det alltså finns en separat öppning för båda, så kan man välja vilket som passar bäst för stunden.
Jag fattar inte varför de inte bara kunde köra på sådana där fiffiga lock som är hälften ströare och hälften halvmåne? Där det alltså finns en separat öppning för båda, så kan man välja vilket som passar bäst för stunden.
ICAs egna har sådana... men deras kryddor är oftast undermåliga. Jag har köpt sådana när de varit billiga, slängt iväg kryddorna till särbon med släkt (de är inte så kinkiga som mig ) och behållit burkarna
Jag avskyr de där locken. Det slutar alltid med att de går sönder innan bruken är tom. Stöter jag på ett sådant så skruvar jag vanligen av locket istället för att fälla upp flärpen (men då får ju kryddtillverkarna som de vill eftersom man då gör av med mer kryddor )
För övrigt så köper jag vanligen kryddor på påse på marknad eller liknande och fyller över på burk hemma. Det är MYCKET billigare än i affären där det dessutom ofta är högre kilopris på påsarna än på burkarna.
ICAs egna har sådana... men deras kryddor är oftast undermåliga. Jag har köpt sådana när de varit billiga, slängt iväg kryddorna till särbon med släkt (de är inte så kinkiga som mig ) och behållit burkarna
Ja helt klart (iofs har jag köpt basilika två ggr pga att jag satt i byhåla med en affär och de hade inget annat och den var dålig båda gångerna) och sedan försöker jag undvika EMV om det går, jag tycker inte om det konceptet.
Gravid - 1 år Här börjar det bli bättre tycker jag. Börjar sätta sig och tar emot sig på ett mer kontrollerat sätt, men visst ramlar han fortfarande...
Hästnyheter Jag tar det faktiskt inte särskilt personligt, även om jag inser att det nog verkade så. Jag är bara less på att dessa smittor förringas...
Hästnyheter Känns som de är lite av ett lotteri vilken häst som får vad. Med tanke på att de finns både tävlinghästar & fölston på samma plats är de...
Vi använder cookies för att anpassa innehållet och annonserna till användarna, tillhandahålla funktioner för sociala medier och analysera vår trafik. Vi vidarebefordrar information om din användning av vår webbplats till de sociala medier och annons- och analysföretag som vi samarbetar med. Dessa kan i sin tur kombinera informationen med annan information som du har tillhandahållit eller som de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller.
Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.