• Avel
  • Trådstartare Trådstartare imelda
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 19
  • Visningar Visningar 1 694
I

imelda

Någon som betäckt eller fått föl i år e honom? Vore kul att få veta lite mer om denne herre. Synpunkter?

Sv: Santino?

De måste väl ändå vara någon här inne som har betäckt/ känner någon som betäckt med honom? Han hade ju lite över 50 ston förra året...

Vi har fått ett litet hingstföl i år.:love:
En pigg fux med bra ben.

Vore kul att se en bild på den lille!
Stam på mödernet?

Han har Zansibar-Morat på mödernet.
Har bilder men vet inte riktigt hur jag ska göra(är teknikanalfabet), men jag ska be någon om hjälp. Jag tänkte låna en digitalkamera i helgen med tillhörande medhjälpare:D och som kan lägga in bilderna i datorn ehh om det nu är så man gör:confused:

*puttar lite*

Får hem i månads skiftet januari/februari en hingst e. santino, måste väl finnas nå till än bara evasarius som har en bebis efter santino.

Trevligt att det fanns en till.
Har bilder men vet inte hur man lägger in dom här , ska kolla hur man gör:)

De måste väl ändå vara någon här inne som har betäckt/ känner någon som betäckt med honom? Han hade ju lite över 50 ston förra året...

I juni ska ett sto i det stall jag har häst få ett föl e. Santino, hon är e. Falleur-Sombrero och har tidigare lämnat flera klass I hästar i dressyr. Återkommer med bilder när hon har fölat.

Hann inte kommentera dom, de var på de andra fölet som ska födas jag menade. Din herre såg jag =) Dyns att bilderna är så små =P regälgrabb =P Hur hög förväntas han att bli??

Blir han runt 160 är vi glada. Stoet är litet.
Ja nu vill vi se fler Santino-bebisar:)

grabben min väntas bli ca 173 cm *ler*

*PUTTAR* ingen annna med santino bebis?? eller är vi bara 2 på buke??

va?? dne jag köpt??? nej de är han ej..

hmm.. varför undrar du??

nä tänkte bara att det inte finns så många santino föl till salu, så de kanske var något man sprungit över i allt bläddrande i olika annonser,hoppas du kommer att få mycket glädje av din nya springare.man blir lite avis, har precis looosat en fin pålle så man känner sig lite matt.....å de e inte det lättaste att hitta någon ny , ja menar att det måste ju kännas i kroppen ,ja nästan somm när man blir kär ,eller.

Har faktiskt inte alls sett ett santino föl tillsalu, utan jag la ut annons och uppfödaren kontaktade mig =)

Hmm.. låter inte alls kul. Ledsen.. Hoppas du snart hittar en ny.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag undrar om någon vet vart jag kan hitta om mitt sto har haft föl innan? Veterinären såg att hon har blivit sytt i vulvan och då...
Svar
5
· Visningar
867
Senast: Tuppis
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
500
Senast: Freazer
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
1 041
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
551
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka