I

imelda

Någon som betäckt eller fått föl i år e honom? Vore kul att få veta lite mer om denne herre. Synpunkter?
 
Sv: Santino?

De måste väl ändå vara någon här inne som har betäckt/ känner någon som betäckt med honom? Han hade ju lite över 50 ston förra året...
 
Sv: Santino?

Vi har fått ett litet hingstföl i år.:love:
En pigg fux med bra ben.
 
Sv: Santino?

Vore kul att se en bild på den lille!
Stam på mödernet?
 
Sv: Santino?

Han har Zansibar-Morat på mödernet.
Har bilder men vet inte riktigt hur jag ska göra(är teknikanalfabet), men jag ska be någon om hjälp. Jag tänkte låna en digitalkamera i helgen med tillhörande medhjälpare:D och som kan lägga in bilderna i datorn ehh om det nu är så man gör:confused:
 
Sv: Santino?

*puttar lite*

Får hem i månads skiftet januari/februari en hingst e. santino, måste väl finnas nå till än bara evasarius som har en bebis efter santino.
 
Sv: Santino?

Trevligt att det fanns en till.
Har bilder men vet inte hur man lägger in dom här , ska kolla hur man gör:)
 
Sv: Santino?

De måste väl ändå vara någon här inne som har betäckt/ känner någon som betäckt med honom? Han hade ju lite över 50 ston förra året...

I juni ska ett sto i det stall jag har häst få ett föl e. Santino, hon är e. Falleur-Sombrero och har tidigare lämnat flera klass I hästar i dressyr. Återkommer med bilder när hon har fölat.
 
Sv: Santino?

dom är här ovanför eller kan andra inte se dom:confused:
 
Sv: Santino?

Hann inte kommentera dom, de var på de andra fölet som ska födas jag menade. Din herre såg jag =) Dyns att bilderna är så små =P regälgrabb =P Hur hög förväntas han att bli??
 
Sv: Santino?

Blir han runt 160 är vi glada. Stoet är litet.
Ja nu vill vi se fler Santino-bebisar:)
 
Sv: Santino?

grabben min väntas bli ca 173 cm *ler*

*PUTTAR* ingen annna med santino bebis?? eller är vi bara 2 på buke??
 
Sv: Santino?

va?? dne jag köpt??? nej de är han ej..

hmm.. varför undrar du??
 
Sv: Santino?

nä tänkte bara att det inte finns så många santino föl till salu, så de kanske var något man sprungit över i allt bläddrande i olika annonser,hoppas du kommer att få mycket glädje av din nya springare.man blir lite avis, har precis looosat en fin pålle så man känner sig lite matt.....å de e inte det lättaste att hitta någon ny , ja menar att det måste ju kännas i kroppen ,ja nästan somm när man blir kär ,eller.
 
Sv: Santino?

Har faktiskt inte alls sett ett santino föl tillsalu, utan jag la ut annons och uppfödaren kontaktade mig =)

Hmm.. låter inte alls kul. Ledsen.. Hoppas du snart hittar en ny.
 

Liknande trådar

Avel Hej! Jag köpte ett sto i höstas som är tänkt som att gå som avelssto hos mig. Hon betäcktes förra året men enligt säljarna ska hon...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 837
Senast: Freazer
·
Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 064
Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
1 897
Senast: Karro-Lina
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 361
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022

Omröstningar

Tillbaka
Upp