Sätta hästarna/avlen i företag

S

Shipp

Har funderat på detta fram och tillbaka i många år nu och äntligen bestämt mig. Visserligen ingen stor avelsverksamhet men att kunna dra momsen hade gjort ganska mycket för oss...

Vart vänder man sig? var kan man hämta blanketter (internet?) för detta osv???

tacksam för alla svar o all hjälp!

Mina föräldrar håller på att starta upp ett företag på gården de bygger nu (passar på när barnen flyttat!!) och jag har för mig att det fanns info på lantmäterierts hemsida om det. Man får länka sig vidare därifrån men jag tror att det fanns info där!! Det gör rätt mycket att kunna dra momsen....

Liknande trådar

Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 550
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 460
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 681
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 551
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka