Sätta lås på wordmapp??

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare reykurboy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 051
R

reykurboy

Kan man göra det? Alltså få dit ett lösen på något sätt så att det bara är jag som kan komma in där?? Som det är nu finns det vissa j*vla personer som går in och läser vad jag har skrivit....:mad:

Sv: Sätta lås på wordmapp??

Ett sätt är att kryptera den. T.ex. winrar kan kryptera, annars finns det en mängd program för det.

Ok..:confused: Jag är inte direkt duktig på det här med datorer så jag är int helt med nu?

vassego.. men glöm inte att ta med USB minnet när du lämnar datorn bara ;)

Kan man göra det? Alltså få dit ett lösen på något sätt så att det bara är jag som kan komma in där?? Som det är nu finns det vissa j*vla personer som går in och läser vad jag har skrivit....:mad:

I Word kan du välja att lösenordskydda filen. Då behöver man ett passord för att kunna öppna den. Kanske ett alternativ till de förslag du redan fått..?

Liknande trådar

IT & mobiler Försöker hitta information om hur man utan att blockera en person kan ställa in så att man inte får några notiser från den människan...
Svar
3
· Visningar
519
Kropp & Själ Svårt att både sätta rubrik och välja prefix på detta. Häromdagen var jag med om en lite dramatisk händelse på jobbet och i efterhand... 2
Svar
30
· Visningar
2 081
Senast: ameo
·
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
629
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 789
Senast: Happimess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skrotvärde bil
  • Svensk Politik 4
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur