Scapa sport

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Showjumping
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 49
  • Visningar Visningar 3 133
Sv: Scapa sport

hade precis bestämmt mig att jag skulle köpa ett sådant med huva till då dom säger att dom inte säljer dom än!!!!! vad sur jag blev!! tycker om de blåa, röda eller gråa e snyggast iafl.. va de inte 8-900 med huva??

Haha så gjorde jag med :D :o Bara "jag skulle vilja ha det orangea schabraket där" dom bara "dom kommer tyvärr inte ut i butiken föräns i oktober"

:o :angel:

*knapplån*

Håller med om att den där dumma 3:an förstör mycket! Men nåväl, jag vill ha det bruna eller det limegröna :D

ja men hur sur blir man inte då.. vi hade kollat på prislappen o allt o såg inte att det stod att det var utställnings exlemplar... såååå surt!! hade varit gött o ha sådana tidigare än alla andra!!

Jag veet! :mad: Jag bara "hehehe äntligen blir jag först med något :devil: " men icke sa nicke ;)

Neej trean är skitcool ju :D

Aa det gröna är skitfint också, men det orangea är ändå snäppet snyggare ;)

dom va ju rätt coola =) fast hade varit snyggare utan 3:an..
vart kommer dom att säljas nånstans?

Ahh har du sett den PK jackan "på riktig"? "Pälsen" på luvan är helt äcklig :crazy: Men annars är den rätt snygg

Jaa det är mkt man vill ha, haha. Nu när alla nya höst/vinter kläder kommer ut blir man ju helt :love: :p

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 584
Senast: Edla
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 254
Senast: Mauen
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
28 032
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 915
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Hingstvalsfunderingar 2025