Scapa sport

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Showjumping
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 49
  • Visningar Visningar 3 133
Sv: Scapa sport

Neeej dom nya är typ 1000000 ggr snyggare..! För det första är själva schabraket mkt snyggare och för det andra är loggorna helt övercoola :bump:

Okej, återkom gärna med bilder m.m. om ni får tag på nya kollektionen. För de som jag har sett är verkligen inte mycket att hurra för :crazy:

Hur ser loggorna m.m. ut på de nya då?

Ska ta kort när jag har köpt dom sedan :D Men om jag minns rätt är det samma loggor som på denna tröjan, en på varje sida..Men större då..

zm3529418.jpeg

(trean och det där till höger vad man nu ska beskriva det som ;))

MEN TJENA världens största bild! Hur gör man den mindre? :crazy:

jaha dom scahbraken, dom såg jag:D Är det inte en ponnyrryttare som är sponsrad av dom?

var verkligen skitsnygga :) ...synd att de bara fanns i två färger..hittade inget pris heller??

dom va skitsnygga från Högersidan, men den där 3:an var väll o ta i, men haha om ½ år kommer jag väll sitta o säga att dom är jättesnygga iaf :p

på equalitylines hemsida fanns de bara i marin och beige...

Och så finns det ju täcken och ridtäcken också..
mvh El

Hmm kan inte svara på vad de kostar hos andra...
900 cirka.
mvh El

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 584
Senast: Edla
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 254
Senast: Mauen
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
28 032
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 915
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hingstvalsfunderingar 2025
  • Besiktning nödvändig?