Schabrak; Bucas?

Lydia

Trådstartare
Såg någon annons om schabrak från Bucas. Det på bilden var nog svart eller iaf mörkt. Antibakteriell-behandlat kommer jag ihåg att det var..

Är det någon som har sett de schabraken? IRL eller på nätet?
Jag hittade inte dem på bucas hemsida (fanns schabrak men jag har för mig att de inte såg ut så?).

Sv: Schabrak; Bucas?

kan det vara det här?
power_schab_700.jpg

Hmm, kan vara. Hmm, måste se om jag kan leta reda på tidningen jag såg det i.

På bilden du visade ser de ut som schabraken på bucas hemsida iaf. Men jag tyckte de var snyggare i tidningen :o

Dom på det bildet er de gammla Bucas shabracken. Tror dom har kommit med nye nå!
Bild på de nye i Häst Magazinet 4/06 s. 45 :bump: 375 kr.

Då var det i den tidningen jag trodde att jag sett "annonsen", men jag har hunnit ge bort tidningen. Typiskt!

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 515
Kultur Brukade ha extremt många hästböcker när jag var yngre, och minns att det fanns en av dem jag verkligen älskade. Har dock inte kvar den...
Svar
8
· Visningar
959
Senast: saltakatten
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 662
Senast: Otherside
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag... 2 3
Svar
58
· Visningar
3 309
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka