• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Alpin87
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 740
A

Alpin87

Min pappa kollar på schabrak till mig i sthlm och jag undrar om det finns något schabrakmärke som heter Cavalkad (eller nåt liknande) och hur det är i så fall. Det skulle vara nåt extra med nåt skumgummiliknande typ.. Svårt att förklara, har inte ens sett det själv men om någon vet nåt om det så kan nu ju skriva de.

Sv: Schabrak

Kavalkade ska det nog vara, något tyskt märke som har både läderartiklar och just schabrak, täcken, mm.

Vet inte vilken modell du menar, men prova att surfa på nätet så kanske en hemsida dyker upp vetja :idea:

Liknande trådar

Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
875
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
585
Senast: skiesabove
·
Utrustning Vill ha någon typ av hökudde/hönät eller vad mer det kan kallas (?) för fodring på marken ute i hagen som är enkel att fylla på. Köpte... 2
Svar
29
· Visningar
1 592
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
909
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • WE-tråden