Sv: Schabrak

Har redan ett nougatfärgat allroundschabrak och tänmkte jag skulle köpa Eskadrons (du vet det i mockaimitation) i svart med guldpasspoal. Det är skitsnyggt (men dyrt... 600 pix.... :angel: ) så jag tänkte just av de färgerna som finns ovan vilka som var finast på hästen och ihop med nån av sadlarna...

Diabolical_Kitten skrev:
Har redan ett nougatfärgat allroundschabrak och tänmkte jag skulle köpa Eskadrons (du vet det i mockaimitation) i svart med guldpasspoal. Det är skitsnyggt (men dyrt... 600 pix.... :angel: ) så jag tänkte just av de färgerna som finns ovan vilka som var finast på hästen och ihop med nån av sadlarna...

Ja Eskadrons är super snyggt! :love: Spanade oxå in det när jag hade häst men de kostade ju som sagt 600 kr... :crazy:

svart schabrak skulle va fint på den där gudomligt fina hästen!

Liknande trådar

Utrustning För ca 2 veckor sedan hade ägaren till hästen (jag är medryttare) ute en hästfysioterapeut/sadelutprovare som behandlade och kollade de... 2
Svar
35
· Visningar
6 282
Senast: Lavinia
·
Utrustning Jag har äntligen börjat bli bekväm i min dressyrsadel och kniper inte längre med knäna (rider normalt hopp) I och med detta så känner...
Svar
17
· Visningar
2 389
Senast: Rugge
·
Utrustning Hej! Nu sitter jag och velar och behöver er hjälp! Jag ska beställa ett schabrak från Mias rs och vet inte vilken färg på schabrak...
Svar
3
· Visningar
1 176
Senast: Smulan75
·
Utrustning Hej! Nu behöver jag eran hjälp! Jag har en unghäst som det är dags att välja färg på utrustningen då vi ska komma igång lite mer med...
Svar
7
· Visningar
1 361
Senast: Lillstrumpa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka