schabrakmode! 2008

Sv: schabrakmode! 2008

Me Like HG! :love:

Måste ringa min ridsportsbutik genast och påminna dem att ta in dessa underbara schabrak. Vill ha!

:laugh:

Jag tror Vojlocken kommer komma tillbaka snart. Blingade vojlockar... i skrikiga färger... med pärlor, fjädrar och fransar som hänger liksom. Skitsnyggt.

;)

Det varken tror eller hoppas jag att den inte gör. :crazy:

Det varken tror eller hoppas jag att den inte gör. :crazy:
Johodå! Jag köper vojlockar igen! Det gör jag eftersom jag rider med bomlös sadel med padd som är "vojlockformad", och vill ha något under padden så den inte blir så skitig.. vojlockar är perfekt då :)

Det är det säkert till bomlösa sadlar, men det är inte snyggt till "normala" sadlar. ;)

jag köper också vojlockar ibland, måste ju vara skönare för hästen med mindre tyg på sommaren när det är varmt ute

Okej okej jag får väl erkänna att jag också rider med vojlock ibland under de varmaste sommardagarna.;)

ingen som har en adress till någon svensk sida som säljer schalockar ?!

vet att mias RS ska ha men det finns inte på nätet ( ?)

på utlänska sidor, tex rods.com finns det...

:love:

jag satt uppe igår å kikade på sidorna du pm:at mig!!

shit vad mkt snygga schabrak!!!

du är en ängel, hehe

ingen som vet om de nya HG schabraken går att köpa här i sverige?

vore super om ni kunde pm:a mig då!

ngn som har ett schockemöhle schabrak?

har det suttit bra på er häst?

bra kvalité?

det finns bara full min sadel 16,5'' tror ni att det kan se för stort ut?

ngn som har erfarenhet?

16½" är öhm typ 1,27 cm kortare än ett 17" som full storleken är gjord till. ;)

hehe, vilken koll du har!

var inne på en annan sida som oxå sålde schockemöhle schabraken å dem hade i pony men jag tycker att de andra schabraken jag köpt mias är lite för små....och dem köpte jag i 16'' alltså lite för små....

hur skulle du ha gjort?

jag vill juh inte bara att det ska se ut som ett stort schabrak och typ ingen häst hehe

jag vet equiline hade jag i full till min andra foderhäst i full och det funkade bra men det var hopp och inte allround....

Vojlock är alltid snyggare än schabrak på en liten eller kort häst, man vill ju se lite av själva hästen också. ;)

Liknande trådar

Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
765
Senast: jemeni
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
580
Senast: Honey07
·
Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 235
Senast: dukie
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 006
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka