Schamponering?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Covetous
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 2 157
Sv: Schamponering?

Yes går det att blistra med om man vill :angel:

Vet inte vad märket heter , men det är grönt och heter bara Linimentschampo tror jag...finns i 1 liters o på dunk ( 3 liter tror jag)

Jag brukar ha i ca ½ dl i 10 liter vatten

Tror inte på dej ändå.
Plus att jag har frisörskräck

Jag skulle inte våga använda någon av Fructis produkter, eftersom det är förbjudet i Canada p.g.a att folk fått grönt hår av det. Eller ja, grönskimrande.

hum..människo-schampo är ju till för att vi ska kunna tvätta håret varje dag. det borde ju nästan vara mildare eller "snällare" mot huden än hästschampo? och billigare!

Liknande trådar

Hästvård Är det någon annan som varit med om att hästen har tappat pälsen fläckvis eller som prickar över kroppen? Tänk ”trivselprickar” fast...
Svar
5
· Visningar
634
Senast: Bamburine
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 210
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 618
Senast: Stergo
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 319
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka