Bukefalos 28 år!

Schamponering?

Sv: Schamponering?

Yes går det att blistra med om man vill :angel:

Vet inte vad märket heter , men det är grönt och heter bara Linimentschampo tror jag...finns i 1 liters o på dunk ( 3 liter tror jag)

Jag brukar ha i ca ½ dl i 10 liter vatten
 
Sv: Schamponering?

Jodå det gör det. Fråga vilken frisör som helst, nåt av det värsta man kan använda.
 
Sv: Schamponering?

Tror inte på dej ändå.
Plus att jag har frisörskräck
 
Sv: Schamponering?

Jag skulle inte våga använda någon av Fructis produkter, eftersom det är förbjudet i Canada p.g.a att folk fått grönt hår av det. Eller ja, grönskimrande.
 
Sv: Schamponering?

hum..människo-schampo är ju till för att vi ska kunna tvätta håret varje dag. det borde ju nästan vara mildare eller "snällare" mot huden än hästschampo? och billigare!
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
11 705
Senast: Hedinn
·
Hästvård Hej, har åter igen ett problem med hästen 🥹 (ska det aldrig ta slut!?) Efter att ha ägt min nuvarande häst i ett halvt år upptäcktes...
Svar
0
· Visningar
240
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 740
Senast: cewe
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 435
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp