Schokmöle

Sv: Schokmöle

cliff_barnsby_schockemolle.jpg

bild ;)

ska själv prova den på hästen om tre veckor.. längtar, för ja tycker alla cliffsadlarna ser så härliga ut :P

jag håller med dig. den ser väldigt klumpig ut gemfört med de andra cliff sadlarna.

någon som föll mig i smaken var den här :love:

cliff barnsby milton pro.
cliff_barnsby_milton_pro.jpg

Ja den är verkligen skitsnygg!!! :love: Du får hålla tummarna för att din ponny kan ha en sån. ;)

jaaaa verkligen :banana: en sådan kan jag verkligen tänka mig hänga på sadelhållaren hemma i stallet :angel:

Jaa, den skulle vara snygg i min sadelkammare också!! Nu finns det en tom hängare där efter Passieren som jag sålde.... :angel: men man kanske inte behöver två hoppsadlar när man nästan bara rider dressyr? :p

nej precis.. bättre ,med två dressyrsadlar isf ;)
:D

ja, vill ha en brun dressyrsadel. är så tråkigt med svart ju. men, bruna sadlar blir ju fula om det regnar på dom! så bästa vore att ha kvar den svarta och köpa en brun också. fast det är inte så ekonomisk försvarbart kanske. :angel:

haha, allt går om man bara vill det tillräcklig mycket. men i dressyr tycker jag nog att sadeln ska vara svart! om jag f¨år säga min mening :p

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 860
Senast: Görel
·
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 086
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
404
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Jag har en sadel jag vill ska bli mörkare och har läst att man kan använda paraffinolja till det. 1. Går det bra att använda på en...
Svar
2
· Visningar
264

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka