JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Schweizare blir av med mästerskapsguld
Moderator
Hästnyheter
Det finns inga garantier för hur länge Henrik von Eckermann får behålla sin vinnarhäst Mary Lou 194, men i dag njuter han bara av...
Hästnyheter
Nu har Schweiz tagit ut sitt hopplag till EM i Göteborg i slutet av augusti. Truppen innehåller bland annat förre olympiske mästaren...
Hästnyheter
Tre ryttare ställdes mot varandra i omhoppningen om juniormedaljerna på NM. Janelle Larsson och Staralme Esc Z var ensamma om att åter...
Hästnyheter
Irland är Europamästare 2017 i lag och Sverige tog till sist silver efter en riktig rysare. Schweiz tog bronset. ...
Källa / Läs mer...
Jane Austen eller Jane Eyre
Kultur Tack för engagemanget! Jag påbörjade ett svar i går kväll och då var alla överens om Jane Eyre, men nu hade det hänt grejer så nu är jag...
Jozze
1 minut sedan
Eurovision 2025
Kultur Hamas är skit, absolut, det är det nog ingen som säger emot riktigt. Det Hamas gör, gör dock inte Israel till det bättre, det måste bli...
Grazing
1 minut sedan
Svar: 1 132
Visningar: 26 896
Allmänt
Hiss eller diss - del 6
Samhälle Jag tycker också att Fibr är goda! Synd bara att dom har minskat storleken med en tredjedel eftersom jag vill bli lite mer mätt. Men...
Bansai
1 minut sedan
Svar: 1 108
Visningar: 71 545
Allmänt
Ofräsch häst?
Ridning Ja, är ni flera som rider så är det ju superviktigt att den ena vet vad den andra gör. Annars kan det bli väldigt tokigt för hästen.
Sirap
28 minuter sedan
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Definitivt! Vi har ju en liknande situation med Zarre, han är också hagprydnad men där har vi ju inte hittat vad som är fel, bara en...
WildHorse
33 minuter sedan
Svar: 852
Visningar: 67 059
Vård