Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag scrappar både på det skräpiga sättet med papper och även digitalt.
Denna har jag gjort digitalt.
Även denna är digital. Bilden är på en av mina bästa vänner som gick bort förra året. Han var tågfantast, födde upp burfåglar och höns. Han var en person som alltid hade ett leende på läpparna.
Vad mycket fint .
Själv scrappar jag bara analogt (med papper ) eftersom jag vill komma BORT från just datorn, sitter framför den hela dagen på jobbet. Men det har ju sina fördelar ändå inser jag ... Man kan ju göra en fotobok av sina alster till exempel
Tråkigt att höra om din vän. Jag scrappade lite om min mormor när hon gick bort, det hjälpte lite.
Gud vad mycket fina alster ni har gjort
Ska göra julkort på nätet men tänkt och göra en riktigt scrapbook till mig och sambon om oss. Hoppas hinna få den klar till våran årsdag
Ojdå, här puffade jag tråden, och så glömde jag själv bort den!...
Alfabetet heter sunshine, och kommer från quickutz.
Jag måste säga att du har utvecklats välidigt mycket i ditt scrappande, om man ser från de första bilderna du lade ut till de sista! Har du hunnit göra något nytt?
Är det någon här inne som scrapbookar fortfarande?
Fick mitt första kit igår så är helt grön på detta. Tänkte börja med att pula ihop något kort tänkte jag, känns övermäktigt med ett helt album på en gång.
Någon som har bilder och inspiration att komma med?
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Kropp & Själ
Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...